Roborock firmasının Türkiye’de maalesef yetkili bir servisi bulunmuyor. Çoğu firma garanti hizmeti vermeden ürünü satıyor yada cep telefonu tamircilerini yetkili servis olarak gösteriyor. Ama maalesef cep telefonu servisi ne kadar kaliteli olursa olsun Robot Süpürge konusunda aynı başarıyı gösteremiyor. Robot Süpürge teknik servisi olarak Cep telefonu firmalarının gösterilme sebebi; Türk Standartları Enstitüsü onayı almak için 7 coğrafi bölgede her biri farklı şehirlerde olmak üzere en az 30 adet teknik servisin olması gerekiyor. Bunu en kolay sağlayan servis cep telefoncular.
Roborock Türkiye olarak sadece robot süpürge teknik servisini TSE Onaylı Hubsan firması veriyor. Hubsan Türkiye’nin üretim sektörünün göbeği olan Ankara Ostimde Drone imalatı yapan bünyesinde 6’si mühendis 28 personeli olan bir teknoloji şirketi. Ayrıca Hubsan Roborock ürünlerini 5 yıl garanti ile satıyor. Roborock S5 MAX fiyatı Sirkeci borsasına göre 3900TL ve 4200TL olarak değişiyor. Roborock Türkiye Hubsan sitesinde satış fiyatı 5 yıl garantili olarak 4799TL-4999TL arasında değişiyor. Aradaki fiyat farkı değermi bence 5 yıl garanti için değer. Ayrıca Hubsan firması Xiaomi Robot Süpürge Yetkili Servis olarakta hizmet veriyor.
Robot Süpürge servisi hakkında aradığınız çoğu sorunun cevabını
0850 302 4797 numaralı hattı arayarak bulabilirsiniz.
*Roborock Türkiye S5 Max Fiyatı
*Roborock Türkiye Garanti Paketi Fiyatı
Roborock S5 MAX Hata Kodları ve Çözümü
Ana faaliyet alanım drone olsada bu sıralar Robot Süpürge hobim oldu ve bu yüzden bir çok akıllı robot süpürgeyi denedim. Hatta bir kaç tane video çektim. Bu konuda çok fazla sorulan Roborock S5 MAX Hata Kodları ve nasıl çözüldüğü.
Bu kapsamda kısaca tüm hata kodlarını sizler için açıklayacağım.
Roborock S5 MAX Reset Atma
Instagram ve youtube hesabımdan en çok sorulan soru; Roborock S5 Max reset nasıl atarım, Roborock S5 Max resetleme videosu çeker misin? resetledikten sonra Roborock S5 Max Kurulum nasıl yapılır? Roborock S5 Max Reset Atma işlemini 3 adımda kolayca yapabilirsiniz.
Roborock S5 MAX Robot Süpürgenizi Resetlemek için Yapmanız gerekenler;
1. 5 saniye boyunca recharge doka dönüş (üzerinden ev imgesi bulunan tuş) tuşuna basılı tutun.
2. İnce bir çubuk (çok sivri olmamasına dikkat edin tuşa zarar vermeyin) yardımı ile toz kapağını kaldırınca altında bulunan reset tuşuna (wifi göstergesinin yanında bulunuyor) basın wifi gösterge ışığı sabit yanacak, recharge ve spot cleaning tuşunun gösterge ışıkları sönecektir. Bu işlemi gerçekleştirirken recharge butonuna basmaya devam etmelisiniz.
3. Recharge tuşuna basılı tutarken reset tuşuna bastığınızda “Restoring the initial version” sesini duyacaksınız. Sesi duyduktan sonra basayı bırakabilirsiniz. 4-5 dakika sonra Roborock S5 Max sıfırlanacaktır.
***Roborock S5 Max sıfırlama işlemi sonrasında tüm kayıtlı verileri silecektir. Robot Süpürgeniz Wifi ağınızı unutur, kayıtlı tüm haritaları siler, eski temizlik loglarını uygulamadan siler (ama ana hafızasında kayıtlı olarak kalır bu neden önemli eğer ikinci el bir robot süpürge aldığınızda veya internetten aldığınız robot süpürgenin kullanılmış olduğundan şüphe ediyorsanız Roborock Türkiye ile irtibata geçebilirsiniz, onlar size robotun ne kadar süre çalıştırıldığını veya hangi parçaların ne kadar kullanıldığını veya hangi parçanın değiştiğini size söyleyecektir.)
Roborock Error 1 (Çözümü)
Roborock Hata Kodu 1; Robotunuzu çalıştırın ve lazer ünitesinin (robotun üzerinde bulunan dome çıkıntısının içerisinde turuncu olarak göreceksiniz) döndüğünden emin olmak için izleyin. Şayet Lazer ünitesi dönmüyorsa, yavaşça ve nazikçe manuel olarak el yardımı veya uzun bir çubuk ile (sivri olmasın) döndürün ve ardından robotunuzu yeniden başlatın. Buna rağmen hatayı yaşamaya devam ederseniz, Roborock Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Roborock Error 4 (Çözümü)
Roborock Hata Kodu 4; Robotunuzun altında buluna düşme sensörlerini hafif nemli bir bez ile silin ve kurulayın. Ayrıca koyu siyah ve koyu renkte belirgin çizgileri olan halıların üzerinde bu hatayı almanız normal maalesef halınızı değiştirmeniz lazım. Buna rağmen hatayı yaşamaya devam ederseniz, Roborock Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Roborock Error 5 (Çözümü)
Roborock Hata Kodu 5; Robot süpürge altında bulunan ana fırçayı yan klipslerinden ayırarak etrafına dolanan tüm saç, tüy, kablo vb. cisimleri temizleyin. Ayrıca yan fırçayı uygun uçlu bir yıldız tornavida ile açın ve aradaki saç ve tüyleri temizleyin. Tornavida ile açarken dikkatli olun eğer vida yalama olursa çıkartması çok zor komple modülün değişmesi gerekiyor. Buna işlemlere rağmen hatayı yaşamaya devam ederseniz, Roborock Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Roborock Error 7 (Çözümü)
Roborock Hata Kodu 7; Robot süpürge modellerinde en çok yaşanan sorun tekerlek arızası. Robot süpürgenizi ters çevirin ve tekerleklerin üzerine bastırarak hareket ettirmeye çalışın eğer varsa tekerin dönmesini engelleyecek bir şey onları alın. Çoğumuzun evinde bulunan VD 40 sıkarak tekerlekleri hareket ettirmeye çalışın (fazla değil çok hafif şekilde sıkın her şeyin fazlası zarar malum) Buna işlemlere rağmen hatayı yaşamaya devam ederseniz, Roborock Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Roborock Error 9 (Çözümü)
Roborock Hata Kodu 9 ; Evet bu sorun her robot kullanıcının hayatında bir kez karşılaşacağı bir sorun. Hepa Filtre arızası. Robot süpürgemiz yıkanabilir bir filtreye sahip ve çok fazla toz topladığı için filtre sürekli kirleniyor ve temizlenmesi gerekiyor. Herkesin bildiği genel bir yanılgı var temizlerken kağıt katmanlara zarar verirseniz filtre kullanılamaz hale gelir ama işin aslı öyle değil. Kullandığımız hepa filtrelerde robotun filtreyi tanıması için küçük bir magnet yani mıknatıs var bu zarar görürse robot süpürge hepa filtreyi tanımıyor. İşte sorun bu.
Piyasada çok fazla Roborock S5 Max Filtresi mevcut ; bu muadil filtrelerde magneti kapatan alan çok iyi kapatılmadığı için kısa sürede su alıyor ve bozuluyor. Ayrıca mıknatıs tam muhafaza edilmediğinde siz filtreyi temizlerken aradaki boşluktan düşüyor ve arıza kodu alıyorsunuz. Bu yüzden sadece orijinal hepa filtreyi kullanın. Benim tavsiyem sadece Roborock S5 MAX için üretin Yaşam temizlik kitlerini satın almanız olacaktır.
Roborock Yedek Parça nereden alınır?
Gelen çok fazla soru üzerine yazıma bunuda ekliyorum Robot Süpürgem için hangi paspası hangi filtreyi kullanmalıyım.
Türkiye’de çoğu robot süpürge satıcısı sadece satıyor ve sonra kayboluyor, çoğu xiaomi mağazası dahil robot süpürge için yedek parça satmıyor.
Benim kullandığım ve araştırdığım kadarıyla en büyük ve sorunsuz orijinal robot süpürge tedarikçisi HUBSAN. Ankara Ostim’de genel merkezi var dağıtımı buradan yapıyor.
Hubsan robot süpürge markası gözetmeksizin tüm marka robot süpürge için yedek parça satışı sunuyor.
Ayrıca Hubsan Dyson ürünleri içinde yedek parça satan en büyük firmalarda birisi.
Robot süpürge yedek parçalarınızı gönül rahatlığı ile trendyol üzerinden alabilirsiniz. yorumlara tavsiye edici olarak beni yazarsanız sevinirim…
Robot Süpürge servisi hakkında aradığınız çoğu sorunun cevabını
0850 885 4151 numaralı hattı arayarak bulabilirsiniz.
Roborock ürünleri için Müşteri Hizmetleri telefon numaramız: 0850 885 4151
*Roborock Türkiye S5 Max Fiyatı
*Roborock servis
*Roborock Servis Ankara
*Roborock Servis İstanbul
*Roborock Servis Antalya
Selam, hepa filtreyi orjinal ile degistirmeme ragmen hata kodu devam ediyor. Bu sorunun cozumune hicbir yorum sitesinde bulamadim.
Rica etsem siz yardim edebilir misiniz
merhaba piyasada bazı muadil filtreler de uyumlu olmuyor, S5 max için yaşam temizlik kiti satın alın sorununuz çözülecektir.
Merhaba yorumunuzu simdi okudum annemlerin robotundada ayni şekilde sorun oldu filtre ile alakalı biz robotun kapagini açıp toz haznesini kenara koyduk robotun hazne boşlugunun kenarinda ufak biyer var ordan 1 lira kadar üstü toz tabakası vardı kulak çöpü yada ucuna peçete sarılmış bir kürdanla orayı temizledikten sonra calistirdik sorun çözülmüştü.
Roborock Q8 max robot süpürge ilk aldığımda bağlandı haritalama yaptı 3 hft ev de değildim kapatıp fişi çektik. Açtığımda cihaz çevrimdışı ydı. İnternet 2.4. Resetledim isim şifre ayarı kuralı uyguladım. Robot u sıfırladım. Yıne de evin WiFi ayarında görünmüyor. Farklı WiFi ev ağı ve telefonda da denedim olmadı.
Error 13 hatadina yorumunuz nedir?
Roborock S5 Max Error 13 çözümü veya sorunun robot süpürgenin tam şarj olamaması anlamına geliyor. Yapmanız gereken robot süpürge altında ve şarj doku üzerinde bulunan şarj bağlantı noktalarını çok az bir nemli bez ile silmektir. Eğer silmenize rağmen sorun devam ediyorsa motherboard yani anakart değişimi şart. Sebebi ise çok fazla ıslak alan temizlemesi ve ıslanan şarj bağlantı noktalarının anakartı kısa devre yaptırması. En kısa sürede teknik servise başvurmakta fayda var.
Ben de aynı hatayı alıyorum. Ne yaptıysam olmadı. Anakartta sorun varsa temizlik de yapamaması gerekir diye düşünüyorum. Şarj istayonuna gitme dışında bir problem yok bende.
Roborock s5max cihazım hata 106 veriyor sol tekerlek açık devre robotu sıfırlayın anonsu veriyor.hepsini yaptım hata yinede veriyor lütfen yardım edin
Merhaba roborock q7 max 109 kodlu hatayı veriyor fanda açık devre diye nasıl düzelebilir ?
Merhaba roborock s5 max kullanıyorum ve hata kodu 117 alıyorum ne anlama geliyor ve nasıl çözerim
merhaba kusura bakmayın ilk defa duyuyorum bu hata kodunu rica etsem instagram hesabımdan bir ekran görüntüsü atabilir misiniz?
merhaba, roborock s5 error 117 çözümü için ne önerirsiniz? 2 gündür çalıştıramıyorum.
resetleme yaparsanız bu sorun çözülüyor
Roborock s50 süpürgemde yeni filtreler almama rağmen check the filter if wet şeklinde hata veriyor ve fan hızı düşüyor. Yeni filtre takıyorum sorun aynı. Servise gönderdik yaşam kiti alın diyor ancak filtreleri zaten onlardn aldım. Bu sorunun çözümü nedir
filtrelerde çok sorun yaşanıyor muadil ürünler genelde uyumlu olmuyor ayrıca yeni aldığınız filtreyi kullanmadan cihazı sıfırlayın ondan sonra takmayı deneyin muhtemel sorununuz çözülecektir
Merhaba mehmet beydeki sorun bende de oldu.Yeni filtre alıp dediğiniz gibi hard resette yaptım ama sorun devam ediyor. Öneriniz var mı acaba ?
orijinal filtre aldığınızdan emin olun eğer sorun hala devam ediyorsa teknik servis ile görüşün
Merhaba bu ürünü aldm bugun elime ulaştı fakat ne karekodu okunuyor nede wifiye bağlanıyor yardımcı olursanız sevinirim
Roborock s5max cihazım hata 106 veriyor sol tekerlek açık devre robotu sıfırlayın anonsu veriyor.hepsini yaptım hata yinede veriyor lütfen yardım edin
merhaba, Hata 7: Ana tekerlekler sıkışmış olabilir – Error 7: Main wheels may be jammed
Hata 7, Roborock’un ana tekerleklerinin sıkışmış olabileceği anlamına gelir. Robot süpürgeler günlük kullanıma bağlı eşiklerden geçerken veya yüksek halılardan inerken veya tekerlek etrafına kıl dolanması sebebi ile ana teker arızası verebilir.
Robot Süpürge tekerlek arızası, Robot Süpürge tekerlek dönmüyor, Robot Süpürge tekerlek havada sorunu, normal olarak karşılaşılabilecek sorunlar arasındadır. Robot süpürgeler rabbit wheel dediğimiz zıplayan bir mekanizmaya sahiptir. Bu sayede engelleri eşikleri kolaylıkla aşabilir.
Robot süpürge ana tekerlek arızasının çözümü, sıkışıp sıkışmadıklarını kontrol etmek için tekerleklere manuel olarak basın ve döndürün. Sıkışmışlarsa, onları serbest bırakmayı deneyin. Ana tekerleklere sıkışmış herhangi bir şey olup olmadığına bakın, ardından Roborock’u yeni bir konuma taşıyın ve yeniden başlatın.Robot süpürge Tekerlek temizliğini sorun olsun olmasın her temizlikten sonra kontrol edin.
Robot süpürge ana tekerlek arızasının tamirinde iki yol bulunmaktadır. Robot süpürge ana tekerleklerinde bulunan yay mekanizmasının değişmesi veya robot süpürge ana tekerlerinin komple değişmesi
sorun devam ederse Roborock Teknik Servis için tıklayınız…
merhaba cihaz birden wifi tanimadi ve resetlememe ragmen tekrar wifiye bagnalmiyor telefondaki uygulama ile cihaz birbirini tanimiyor cihaz bulunamadi diyor
muhtemel internet bağlantı hızınızda sorun var belli bir süre sonra muhtemel kendiliğinde düzelecektir.
Merhaba acil bir sorum olacaktı robotum şuan dockunda duruyor ama uygulamada farklı bir odada gözüküyor evi de kendide bu sorunu nasıl çözebilirim ?çok acil
merhaba internet çekim gücü ve bağlantı hızınızda zayıflık olabilir Roborock uygulamasından komple çıkın ve evdeki wifi kullanımını azaltırsanız sorun çözülecektir.
Merhaba dediğinizi denedim fakat hala sorunum çözülmedi lütfen yardımcı olun şuan uygulama da robot kendi yuvasını banyo olarak gösteriyor ama gerçekte robot çalışma odasında yani asıl yuvasında herhangi bir odaya gönderim işlemi de yapamıyorum aklı karışık olduğu için yerinde dönüyor
Merhaba bu sorun bizdede var nasil cozdunuz
Merhaba çözebildiniz mi sorunu dünden beri aynı sorunla karşı karşıyayım ama çözemedim malesef
Merhaba roborock Q7 kullanıcısıyım,ganda açık devre uyarısı veriyor ne yapabilirim acaba
Merhaba uygulama ekranında “The sensor iş left uncleaned for a prolonged period of time. Please clean it.” diye uyari veriyor surekli alt ve yan sensörleri nemli bezle silmeme rağmen bu bildirim gitmiyor.
merhaba sensörleri sildikten sonra roborock uygulamasına girip “MAİNTENANCE” sekmesinden sernsörü seçip Sensors Wiped seçeneğini tıklamanız yeterlidir. Sorun çözülecektir. 🙂
Çok teşekkür ederim
Mrb şarj ünitesini farklı bir yerde gösteriyor uygulamada ve istasyonu bulamıyor bu aralar ev dışınızda haritaya dahil etmeye başladı acaba resetleyip sıfırdan mı kursam
robotu uygulamadan silip tekrar haritalandırma yapın düzelecektir.
Iyi günler roborock s5 max cihazda hata 2 uyarısı aliyoruz.ne yapmamız lazım.yardimci olursanız sevinirim.
cihazı uygulamadan komple silip yeniden yükleyin ve robot süpürgeye reset atın sorun düzelecektir.
Merhaba. Robot neden 1 nolu arızayı verir? Bu arızanın sebebi nedir?
merhaba error 1 lazer sensör hatası eğer kullanılan ortamda çok toz talaş vb var ise veya küçük çocuğunuz içine siz farkında olmadan içine bir şey sok muş olabilir çubuk kraker vs kısacası sensörün dönmesini engelleyecek her şey bu hataya sebep olur
Merhabalar ERROR 1 “laser distance sensor malfunctioned.Try turning the laser head the make turn sure it isn’t blocked” Türkçe meali ” lazer mesafe sensörü arızalı. Lazer kafasını çevirmeyi deneyin ve bloke olmadığından emin olun” hatası ile ilgili sitenizden faydalanarak laser mesafe sensörünun hareket etmediğini ve hatanın bundan kaynaklandığını tespit ettim.Bu konuda uzun uzun yorum yazmak istemiyorum.Bu tarz bir sorun ile karsilasanlara faydalı olacagini düşünerek sorunun çözümüne yönelik kanalımda video paylaşımında bulundum.musadeniz olursa bu linki asagida paylaşmak istiyorum.
https://youtu.be/eBqWeVFmTzc
%100 çözüm olur mu bilmem ama izlemekte fayda var
Üstadım bu işlemi 4 kez yaptım.Sorunun lazer mesafe sensörünun bulunduğu kafayı hareket ettiren motor dan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.4.defa yapmış oldugum uygulamadan sonra sorun yaşamadım ve 1 aydır sorunsuz kullanıyorum.Eğer sorun devam motoru değiştirecegim.Motor 6 volt 1500 RPM kriterlerine sahip
Merhaba robot devre dışı yaziyo uygulamadan kontrol edemiyorum ne yapmaliyim
internet bağlantınızı kontrol edin
S5 Max Hata 18 alıyorum fanı değiştirdim ama hala aynı hatayla karşılaşıyorum fan orijinal
fan süpürge ile uyumlu değilse hata devam eder teknik servise danışın derim
Roborock s 5 max şarj istasyonunun ışığı yanıp sönüyor . Temassızlık var gibi robot yuvadayken sürekli şarj ediyor diyor . Sorun kabloda mı şarj istasyonunda mı
Merhaba
Hiç bir hata kodu olmamasına ve çalışmasına rağmen ortamdaki saç , toz , kedi kumu vb. Şeyleri almıyor.
Temizlik için açtığımızda boş bir Filtre haznesi ile karşılaşıyoruz.
Sizce ne yapmalıyız?
Teşekkürler
içinde salyangoza benzeyen bir vakum ve motor var 8içini söktüm oradan biliyorum) içine ıslak mendil kaçmış ses var ama çekim yoktu düzeldi tavsiyem siz açmadan teknik servise danışın
Merhaba bu işlemi birkaç kez deneyin.Motorun kasnagindaki lastik kayışın düzgün olduğuna dikkat edin.Ayrica motorun iç kısmına ve motorun kasnak ile olan bağlantısına dikkat edin.Ben bu işlemi 4 kez yaptım.4.uygulamada motor kasnaginin alt tarafında dolanmış saç ve kir olduğunu gördüm.Temizligini yaptıktan sonra sonuç tatmin edici.
Yeniden haritalama yaptık fakat ısrarla bir odaya girmiyor ve dolayısıyla o odayı haritaya dahil etmiyor ne yapabilirim ?
oda girişinde 2cmden uzun engel veya siyah koyu çizgi var mı onları kontrol edin ve şarj dokunu girmediği odaya koyun ve haritalandırmayı bu odadan başlatmayı deneyin
Roborock S5 model robotumuz Error 1 hatası verdi dün. İnternetteki videolardan bakarak üstte bulunan turuncu lazer diski çıkarıp pil ile akım vererek döndürmeyi başardık, robotumuz çalıştı. Fakat bugün aynı hatayı yine verdi. Aynı işlemi tekrar yapacağız çalışması için ama kronik başka bir problem olabilir mi?
merhaba söküp tamir edebiliyorsunuz gerçekten tebrikler ama lidar sensör çok hassas ve bir kere zarar gördükten sonra düzelmiyor teknik servise gönderin birde onlar baksın
Merhaba
İzmir’de yetkili servis önerirmisiniz
Teşekkürler
Merhaba, daha önce haritalama yapılmış ve temizliğini gerçekleştirildiği halının şuan temizliğini yapmıyor takılıp kalıyor ?
ön tekere bir şey sıkışmış olabilir ayrıca yan tekerler rabbit whell olarak geçer bir yay mekanizması var o bozulursa veya hasar görürse engel aşma özelliğini aktif olarak yerine getiremiyor
Cevabınız için teşekkür ederim. Birde zebra desenli halı üzerinde cok tutukluluk yapıyor desenden dolayı olabilir mi
Merhaba roborock s6 maxv robotumu iki ay oldu alali. Bugun room cleanup failed.could not reach the target room uyarisi veriyor calistirdigim zaman. Temizleme yapmiyor. Sorun ne olabilir acaba
Bizim süpürge de aynı uyarıyı veriyor. Çözüm yolu bulabildiniz mi?
Süpürge her çalıştırmamda şu haznesini kontrol edin diyor. Nedenini öğrenebilir miyim. Yeni aldım. Gerekirse iade edecegim
merhaba su tankının tam takıldığınızda emin olmanız için eğer su taknkını robot süpürge üstünde bırakırsanız her çalışmasında kontrol uyarısı verir bu normaldir, su tankını çıkartırsanız uyarı almazsınız
Kolay gelsin. Benim sorunum robot 5 6 saatte şarjını zor dolduruyor bu sıkıntı neden olabilir daha yenin alındı
merhaba ilk 3 kullanımda s5 max modelini en az 12 saat şarj etmek lazım tam şarjdan sonra verimli çalışmaya başlayacaktır
Merhaba.. Robot çalışırken düz alanda herhangi bir engel olmamasına rağmen robot takıldı, engelleri kaldırın uyarısı veriyor ve olduğu yerde dönüp duruyor.
alt tarafında bulunan sensörleri temizleyin, tüm tekerleri kontrol edin takılan bir şey varsa temizleyin
Kırmızı !işareti var odalarda dolasirken sebebi nedir
Kırmızı !işareti var odalarda dolasirken sebebi nedir cvp yazsanız sevinirim
Merhaba. Roborock s5 henüz 5 gündür kullanıyorum. Bugün kendi ses konutlarının çok kısık olduğunu farkettim. Böyle değildi. Uygulamada son kademede açık. Bir öneriniz varmıdır.Her kullanım sonunda fırça toz kutusu temizleniyor
merhaba s5 max modülünde ses modülü ve hoparlör toz haznesine çok yakın bazen çok kolay arızalanabiliyor toz yabancı madde sebebi ile teknik servis ile görüşmekte fayda var
Merhaba, s5max kullanıyorum cihazı şarj istasyonundan elimizle kaldırmamız pek önerilmiyor fakat dubleks ev için başka türlü nasıl kullanmak gerekecek öneriniz nedir.
Merhaba s5 max kullanıyorum bır suredır paspas ile silme yapmıyor, daha doğrusu paspas haznede su olduğu halde ıslanmıyor ne yapmalıyım acaba ve garantisine bakmak için seri numarasını bulamıyorum nerede yazıyor acaba? saygılar…
merhaba derya hanım, seri numarası toz haznesinin altında yer alır R05 ile başlar, sıvı tankında bulunan sıvı contaları çok hassas deterjan veya sirke yani su dışında ki herşey zarar veriyor bazende su tankında su uzun süre kalınca kireç su damlatma giderlerini tıkıyor
Aynı sorun bizim makinede de oldu ne yapmak gerekiyor
merhaba yaşadığınız sorun tam olarak nedir?
Kireç su damlatma giderini tıkamışşa ki Çeşme suyumuz çok kireçli ne uygulamamı tavsiye edersiniz? Saygılar
Merhabalar s5 max aldik. İlk kurulumda sarj olmadi surekli sarj merkezinden cikip geri donuyo tekrar sarj olmaya calisiyor. Error 12 hatasi veriyor. Sarj bolumlerini sildik yinede sonuc alamadik sebep ne olabilir. Tesekkurler
bataryası arızalı olabilir fazla kullanmadan satıcısı ile görüşün
İyi günler s5max robotumu sabah çalıştırmak istediğimde şarjının olmadığını farkettim. Başlatma tuşuna biraz basılı tuttum uyandı şarja başladı. Şarjı uygulamadan takip ediyordum yüzde 70e gelince bi deneyim sorun var mı diye başlatayım dedim ama en başa döndük şarj sıfır yeniden yüklüyor gibi gösterdi. Ne yapmam gerek bozulmuştur diye oldukça endişeliyiz
merhaba robot süpürgenizin şarjının %100 dolduktan 30-40 dakika sonra temizliğe başlayın sorun çözülecektir.
merhaba dediğiniz gibi yaptım yüzde 100 şarj olduktan yarım saat sonra çalıştırmayı denedim yine çalışmadı. Tekrar şarjı sıfırlandı. Daha 2-3 aylık makine yapabileceğim başka bir fikriniz var mı? Bu arada şarj standını sildim, resetledim, güncelleme vardı yükledim onlar da işe yaramadı
Merhaba,
5s maximiz var. Hiç bir hata almıyorum süpürüyor da. Ancak filtreyi koyduğumuz üstteki kapak kapanmıyor. Filtresini sağını solunu temizledim maalesef kapanmıyor, aralıklı şekilde kaldı. Sizce neden ?Teşekkürler
merhaba görseli instagram hesabımdan @dr.dronetr paylaşır mısınız?
Baya uğraştım ama düzeldi. İlginize teşekkürler
Merhaba! S5 max su tankini kontrol edin uyarisi veriyor mopa su gelmiyor kireclendiyse servis disinda yapilabilecek bir uygulama varmi ?
merhaba su tankının contalarını el ile temizlemeyi deneyin düzelmezse maalesef yenisini bulmak zorunda kalacaksınız bulmak diyorum çünkü Türkiyede satılmıyor
drone için sizin videolarınız takip ediyordum, s5 max alıncada sizin karıma çıkacağınızı hiç tahmin etmemiştim, instagram hesabınızda robotla ilgili bir video gönderdim yardımcı olursanız sevinirim. başarılar.
Merhaba robotumu uzaktan çalıştırdım ve durdurdum bir süre sonra şarjı bitti. Uzaktan uygulama ile nasıl şarja gönderebilirim. Uygulamada “device offline” yazıyor
merhaba uzaktan çalıştırdıktan sonra şarjı bitse dahi otomatik olarak şarj dokuna geri dönemesi gerekiyor, robot süpürge bir engele takılmış ondan doka geri dönememiş olabilir, device offline hatası internet bağlantınızla alakal
Merhabalar. Roborock s5 max yeni aldım. Şarz ediyorum %100 şarz göstermesine rağmen clean dediğimde çalışmıyor ve şarz sıfırlanıp yeniden şarja başlıyor. Yazılımsal bir çözümü varmıdır yoksa donanımsal bir arıza olabilir mi.
normal şartlarda batarya doluysa çalışması lazım bataryasında sorun olabilir tekrar şarja takın ve en az 14 saat bekletin şarjda sorun düzelmezse hızlıca satın aldığınız firma ile görüşün
Dün aldığım cihaz bugün 11 nolu error veriyor bulunduğu alanı değiştiriyorum ama yine aynı uyarıyı sürekli veriyor lütfen yardımcı olur musunuz
merhaba kullandığınız odada çok fazla metal yoğunluğu varsa ki bu genellikle mutfak veya banyoda olur roborock 11 error hatasını verir “Error 11 Strong Magnetic Field” çözümü var ama süpürgenin içini açmanız lazım bence siz robotu yeni almışsınız vakit kaybetmeden aldığınız firma ile görüşün
Merhaba
Şarj istasyonunun yerini degistirmek durumunda kaldik. Haritada eski yer gorunuyor. Nasil guncelleyebilim?
merhaba eski haritayı silerek yeni şarj istasyonunun olduğu yerden haritalandırmayı tekrar başlatın sorununuz çözülecektir.
Ürünü 3 ay önce Trend yoldan aldım önce tanıttım ama wifi süperboxa geçtim tekrar tanıtamadım bu arada manuel çalıştırmak zorunda kaldım şimdi o da çalışmıyor .. Roborock.tr ürünü nereden aldınız onlara sorun filan dedi teknik destek vermiyorlar mı internetten alınanlara (ki artık herşey netten) ne yapmalıyız?
merhaba maalesef roborock s5 max turkcell superbox modemleri ile eşleşmiyor. Garanti konusunda ise Roborock Türkiye kendi teknik servis ağını kurmuş sadece kendi garantisi altında olan ürünlere bakıyor. Roborock firması ile direk bağlantıları yok, samsung telefon aldığımızda aklımıza KVK garantisi geliyorsa bunlarda öyle bir sistem kurmuş
Merhaba. s5max kullanıyorum. Çok da memnunum ama dün koltuğumun altına bugun de yatağımın altına girmedi süpürürken. Normalde giriyordu. neden birden bire böyle oldu? nasıl düzeltebilirim?
bazen yazılımsal siz seçmesenizde sanal duvar olarak görebilir hata devam ederse uygulamadan haritayı sıfırlayın
Roborock S5 Max kullanıyorum tüm temizle dediğimde temizliğin iki üç odasını yapınca temizlik tamamlandi diyip şarja dönüyor ama odaları seçip temizlettirdigimdevhepsini temizliyor neden olur acaba
Merhaba
S5 Max düzensiz temizlemeye başladı. Bazen dümdüz alanda durup engel var gibi u yapıyor sonra tekrar aynı hizaya dönüp devam ediyor. Koridorda bir tarafı en dipten almıyor. Sıradan bir robot gibi karışık temizlemeye başladı.. sebebi nedir. Yardım edebilir misiniz
merhaba bu hatanın iki sebebi var biri lidar sensörünün çalışmasında sorun var içine toz vs kaçmış olabilir, ikincisi ön bumper yayları hasar görmüş çarpmasa bile engel olarak görüyor
Roborock S5 Max kullanıyorum tüm temizle dediğimde temizliğin iki üç odasını yapınca temizlik tamamlandi diyip şarja dönüyor ama odaları seçip temizlettirdigimdevhepsini temizliyor neden olur acaba
merhaba robotu modem dahil resetleyin tekrar haritalandırma yapın, ilk haritalandırma esnasında robot süpürgeye hiç bir müdahalede bulunmayın sorun çözülecektir.
Mop yapmak için şu tankını dolduruyor ve yerine taktığımda ‘yerine yerlestigine emin olun’ diyor ve telefon uygulamasında ‘check the water tank’ uyarısı veriyor.Bu uyarı neden olur acaba.Mop yaptırdığım su tanındı su azalıyor.
merhaba maalesef şubat ayından sonra satılan roborock s5 max modellerinde su tankındaki contalar sıkıntılı sürekli bozuluyor ve maalesef ve ne yazıkki su tankı Türkiye’de satılmıyor moplu robot alıp mop özelliğini kullanamamak çok kötü… hemen satıcı firma ile iletişime geçin se sorunu çözmelerini talep edin
Merhaba s5 max robotu uzaktan çalıştırdım fakat bir bölgede takildi kaldı wheels suspended relocate your robot and restart uyarisi veriyor uzaktan cozebilir miyim?
merhaba maalesef çözemezsiniz robot süpürge tekerinize bir şey takılmış olabilir onu çıkartmanız gerekir
Merhaba robotum error 107 hatasını veriyor resetliyorum tekrar çalıştırdığım da yine aynı işlemi görüyorum şarj yerinden çıkıyor ama sadece güç sesi çıkıyor çalışmıyor kalıyor o şekilde
merhaba error 107 hatası robot tekerleğinizde bir sorun var anlamına geliyor tekerleklerin dönmesini engelleyen bir engel var etrafını kontrol edin ya da elektronik kısa devre yapıyor maalesef s5 maxlarda bu teker arızası kronik ve bir çok cihazda oluyor teknik servise gönderin
Mrb hata 13 veriyor cihazim. Şarj olmuyor. NE yapabilirim.
merhaba şarj dokunu prizden çekin ve şarj bağlantı noktalarını çok az nemli bir bez ile silin
Merhaba, roborock S5 robot süpürge aldım bir ay oldu. İki gündür sarz ediliyor diyor ama sarz dolmuyor ne yapabilirim
Error 12 hatasında 5-6 saniye ev tuşuna basılı tutunca düzeldi. Belki birisinin işine yarar..
merhaba bazen hatalar reset yapınca düzeliyor s5 max yazılımsal hata verebiliyor
Merhaba roborock ev silme yaparken su vermiyor ayarlardan su hızını yükselttim ama yinede hiç bir şekilde su vermiyor yardımcı olursanız sevinirim
merhaba su tankı arızalanmış contaları kireçten tıkanmış olabilir açmayı deneyin
Roborock s 5 Max error 1 hatası veriyor temizledim üstteki kırmızı kısım dönüyor ama çalışmıyor aynı hatayı veriyor seside değişti ne yapmalıyım
merhaba maalesef error 1 hatası kronik bir sorun lazer sensör değişimi lazım teknik servise gönderin daha fazla kullanmadan
Roborock supurgem arada bir ‘roborock service is running’ uyarisi gönderiyor. Niye acaba?
merhaba android işletim sistemi olan telefonlarda buuyarı arada çıkıyor yazılımsal bir açık sorun değil ios işletim sistemi olan telefonlarda sorun olmuyor
Teşekkürler
Merhaba s 5 Max aldık kurulumu yaptıktan sonra güncelleme hatası verdi şarjı yüzde 40 olmasına rağmen şarj yüzde 20 nin altında yazdı
merhaba roborock uygulaması bazen hata verebiliyor mi home uygulamasından güncelleyin sorun çözülecektir.
Merhaba, roborock mi 6 maxv 2 aydır kullanıyorum. Error 16 hatası (Robot tilted. Move it to flat ground and restart) veriyor. Düz fayans bir zemine koyup kapatıp açtım ve sonra hard reset attım ama yine aynı hatayı alıyorum. Öneriniz var mıdır?
anakart içinde bir sensör var onun düzeltilmesi lazım fazla kullanmadan teknik servise gönderin
cihaz internal error please reboot the system uyarısı veriyor. resetlememe rağmen her çalıştırmamda biraz ilerleyip aynı hatayı vermeye devam ediyor. yapabileceğim bir şey var mı sizce?
merhaba anakart problemi fazla kullanmadan teknik servis ile iletişime geçin
paralel ticaret ürünü olduğu için kabul eden bir teknik servis bulamadım desem
Merhabalar s6max v kullanıyorum, son zamanlar da tozları fırça kendi üzerinde topluyor hazneye az miktar birikiyor, neden olabilir acab
merhaba ana fırça kılları özelliğini belirli bir kullanımdan sonra yitiriyor yeni bir ana fırça aldığınızda sorun çözülecektir.
Merhaba, roborock s5max kullanıyorum fakat sürekli mop özelliğini kullanmıyorum. Bugün denedim fakat mopa asla su gelmiyor. Tıkanabilme ihtimaline karşı heryerini kontrol ettim ve temizledim. Mop mode ready fakat ıslaklık yok. Yardımcı olur musunuz. Tşk.
merhaba maalesef s5 max için kronik sorun su tankı contalarının tıkanması yeni bir su tankı almalısınız
S5 max su tankının contaları nerededir bulamadım, görselle gösterme imkanınız var mı acaba?
merhaba instagramdan yazar mısınız @dr.dronetr
Merhaba roborock s5 cihaz çevrimdışı uyarısı verdi. Cihazı tekrar açtım şarj ünitesinin yerini bulamıyorum ve haritada çok alakasız bir noktada takılı kalmış olarak görünüyor. Tekrar haritada görünmesi içinden ne yapmalıyım
resetleyin yeniden kurun sorun düzelecektir.
Merhabalar 3 hafta önce roborock s 5 max aldım çok da memnunum ancak iki seferdir istasyonu salonda olmasına rağmen kızımın odasında görünüyor ve kesinlikle bu şekilde kullanamıyorum. Diğer sefer kendiliğinden düzeldi yeri ancak şu anda düzelmiyor. Aldığım mağaza Yetkili servise götürmemi söyledi ancak bu sebepten dolayı 3 haftalık cihazı yetkili servise vermek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Bu sorun iki defadır neden kaynaklanmış olabilir ve servise götürmelimiyim yoksa bir öneriniz var mı? Teşekkürediyorum şimdiden.
roboroc s5 max supurgem var. kurulum aşamasında telefonumu görmuyor
Merhabalar..3 hafta önce roborock s 5 max aldım gayette memnunum ancak iki seferdir istasyonu salonda yer almasına karşın kızımın odasında görünüyor ve robotu bu şekilde kullanamıyorum diğer sefer kendiliğinden düzelmişti ancak bu sefer hala düzelmedi. Sizce yetkili servise gönderilecek bir sorun mu? Ne yapmam gerekiyor. 3 haftalık cihazı bu sebepten dolayı yetkili servise göndermeli miyim?
Merhaba roborock s 5 max süpürge alalı 3 hafta oldu ancak 2 defadır istasyonu salonda olmasına rağmen başka bir odada görünüyor ilkinde kendi kendine düzeldi ama ikincisinde hala düzelmedi ve dolayısıyla seçtiğim odalar arası geçiş sağlayamıyor. Bunun nedenini öğrenebilirmiyim? Yetkili servise gönderilecek bir sorun mu acaba yoksa bir öneriniz var mı?
yetkili servise göndermenizde fayda var
Üstte ki yorumları size yazdıktan sonra okudum ve oradaki önerilerinizi yaptım resetledim ve birdaha haritalandırdım Haritalandırma yapınca düzeldi şimdilik. Tabi bir haftalık kullanımdan sonra aynı sıkıntı çıkarsa sizin bana önerdiğiniz gibi servise göndereceğim. Çok teşekkürederim
Roborocks5 max robot süpürgem cihazdan su vermiyor ne yapabilirim
su tankının contaları tıkanmış su tankınızı yenilemeniz gerekiyor
Hiçbir sitede bulamıyorum su tankını nereden bulabilirim
Roborock s6maxv kullanıyorum 2 gün oldu giç bir şekilde wifi bağlanmıyor birde şuan power tuşu kırmızı yanıp sönüyor sorun nedir acaba manuelde kontrol edilmiyoe uygluma üzerinden cihazda gözükmüyor
merhaba robotu sıfırlayıp tekrar kurun ve en az 16 saat şarj dokunda şarj olmasını sağlayın
Merhaba, 3hafta önce aldığım robotum 23 numaralı hatayı veriyor, şarj ünitesini bulamıyor ve ben üzerine bıraktığımda şarj olmuyor. Zaten Şarj ünitesi prize takılı iken üstteki ışığı yanmıyor ne yapabilirim? Şarj ünitesi veya kablosu bozulmuş olabilir mi? Teşekkürler.
merhaba maalesef ıslak temizlik yaparken şarj bağlantı noktaları ıslandıysa kısa devre yapıyor fazla kullanmadan teknik servis ile görüşmenizde fayda var
Merhaba, ben de aynı sorunu yaşıyorum. Siz nasıl çözdünüz? Cihaz çevrim dışı bağlanamıyorum uygulama üzerinden. Power tuşu ara da kırmızı yanıyor. Sanırım şarj komple bitti ama yuvada olmasına rağmen şarj olmadığı için açılmıyor cihaz 🙁
Merhaba roborok s5 süpürge aldığım günden itibaren (firmware updated) güncellemesi yapmıyor ne yapabilirim ayrıca farkı evin haritasını hafızasına almıyor.
Yardımcı olursanız sevinirim.
roborock uygulaması bazen telefona göre uyumsuz olabiliyor mi home uygulamasını kurun oradan güncelleyin sonra mi home uygulamasını silin sorun düzelecektir.
Merhaba. Herkes hata kodu belirtmiş ama uygulamadan sadece bildirim geliyor ne olduğuna dair . Hata koduna nereden bakıyorsunuz acaba.
Bir de etrafında hiçbirşey olmasa bile 8 hatasını veriyor sürekli. Ne yapmam gerek?
instagramdan eski sorularınız ile birlikte hepsini cevapladım umarımı teknik servis sorununuzu en kısa sürede çözer
merhaba tam olarak ne sorun yaşıyorsunuz ekran görüntüsü paylaşır mısınız @dr.dronetr instagram hesabında
s6 max var elimizde error 16 hatısı veriyor.
s6 max error 16 hatası veriyor nasıl yapabilirim.
Merhaba, temizlik bezinin takıldığı plastik kısım mıknatısın olduğu kısım iki parçaya ayrılıyor ve temizlik bezinin olduğu plastik kısım yere düşüyor. kırılma göremedim, sebebi ne olabilir?
merhaba instagramdan bir görsel paylaşabilir misiniz @dr.dronetr
Merhaba.
ROBOROCK S5 i birkac aydır kullanıyoruz. bir kac kez dock a dönememesi dışında sorun yaşamamıştık. dün su tankını doldurup paspasını takıp calıstırdım. sesli yanıt verip baslamıstı ki birden docka döndü ve ışıkları gitti. telefonda hata kodu yok. ama cihaz çalışmadığı için üzerine tıkladığımda ”device offline” diyor. ne olmuş olabilir sizce?
merhaba cihazı telefon uygulamasında silin ve yeniden eşleştirin sorun çözülecektir.
Merhabalar
Son iki sildirmede evi siliyor süpürüyor fakat toz haznesnin olduğu yer ve filtresi su dolunoluyor sebe nedir?
Cevabınız için şimdiden tşk ederm
merhaba sıvı tankında sızdırma olabilir fazla kullanmadan teknik servisi ile iletişime geçin anakarta su teması olmasın
Merhaba robotumda bir süre önce şarj istasyonu aniden haritada farklı bir yer olarak gözükmeye başladı. Bu nedenle kendisini farklı bir yerde algıladığı için herhangi bir odaya yönlendirip süpürmesini istediğimde kafası karışık bi şekilde farklı yönlere gidiyor ancak dock a dön dediğimde şarj ünitesini buluyordu. Ben de haritayı silip yeniden haritalandırma yaptım. Bir süredir sorun yoktu ancak bugün tekrar aynı şey oldu. Her seferinde haritalandırma yapmak zor oluyor ne yapmalıyım bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir. Şarj ünitesinin yerini haritada değiştirmenin başka bir yolu yok mu. Bir de gecen defa reset atmadan sadece haritayı silip tekrar haritalandırmıştım. Resetlemenin bi faydası olur mu. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Tesekkürler şimdiden…
merhaba robotu uygulamadan silin daha sonra resetleyin ve mihome uygulaması ile bağlayın bir temizlik yapın ve robotu silin daha sonra roborock uygulamasını indirin robotu tanımlayın sorun çözülecektir.
Docking error and could not return to start point uyari mesaji veriyor. Bu sorunu nasil cözerim
ilk çalışmayı dock üzerindeyken başlatın sorun çözülecektir.
Dock in farklı odada gorunmesi sorunu temizliğinin istasyondayken yapılmasından kaynaklaniyor.
Merhabalar,S5 Max robotu 5 aydır kullanıyorum bir sıkıntı yaşamamıştım.Ama silerken bazı yerlerde küçük küçük su birikintisi bırakmaya başladı.Neden kaynaklanıyor olabilir?Ne yapabilirim?
kronik sıvı tankı sorunu normal contalar gevşeyince ya çok su akıtıyor yada hiç akıtmıyor
Merhaba roborock s5 max cihazım Mop ile çalıştırdığımda tek seferde temizliği bitiremiyor son iki oda kala şarj ünitesine dönüyor fakat şarj olduktan sonra kalan odaları temizlemiyor sebebi ne olabilir nasıl çözülebilir yardımcı olursanız çok sevinirim
merhaba batarya ömrü azalmış normal tek seferde bitiremiyor normal teknik servis ile görüşün bataryası daha düşebilir
Dr. Drone merhaba Roborock S5 Max cihazimi fabrika ayarlarina cevirdikten sonra ingilizce konuşan kadının sesi değişti. İnce sesli biri idi eskiden kaba ve yaşlı bir kadın konuşuyor artık. Lutfen yardim 🙂
ben şimdi denedim 13 mayıs sesi aynı sizin robot yaşlanış olabilirmi 🙂 Roborock yazılımı current version :02.14.10
Robot Voice ayarlarina gelip English seçerek update yapar mısınız ?
güncelleme yapmıyor 02.14.10 a yükseltemiyoruz sebebi ne olabilir?
roborock uygulaması sorun veriyor mi home uygulaması ile güncelleyin
Merhaba . Roborock s5 max cihazım. temizleme yapmaya başlıyor. Fakat bir süre sonra duruyor . Ve ” Vakum tıkanmış veya sıkışmış olabilir. Çevreleyen engelleri kaldırın . ” mesajı veriyor. Ne yapmam gerekir ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
merhaba vakum sıkışmış diyorsa içerisinde salyangoz benzeri bir vakum aparatı var onun içerisi zamanla doluyor temizlenmesi lazım teknik servisi tarafından çevredeki engelleri kaldırım diyorsa önce tekerlere bakın sıkışan birşey varmı yoksa öndeki bumperi kontrol edin arasına sıkışan bir şey varmı diye
Uygulayı telefona indirdikten kayıt işlemi yaptım ve çalıştırdım fakat anlamadığım bi şekilde çıkış oldu ve bi daha giriş yapamıyorum Tlf ve kodu giriş yaptığım halde giriş yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim
merhaba aldığınız hatanın ekran kaydını @dr.dronetr instagram hesabından paylaşırmısınız
Merhaba roborock s5 max cihazımda internal error 103 main brush open circuit hatası veriyor, resetlememe rağmen düzelmedi. Ne yapmalıyız?
bu hatayı ilk defa duydum teknik servise göndermenizi tavsiye ederim
roboroc s5 yükledik fakat version 02.14.10 a geçemiyor devamlı try again diyip duruyor nasıl çözeriz?
roborock uygulaması sorun veriyor mi home uygulaması ile güncelleyin
Error 10 hatası veriyor, yeni filtre taktım 1 odayı süpürüyor sonra yine aynı hatayı veriyor. Ne yapmalıyım?
vakum modülünün değişmesi lazım teknik servise gönderin
Merhaba roborock s6 maxv kullaniyorum. Alali iki ay oldu. Aldığımdan beri cok sesli calisiyor. Fabrikasyon bir hatami var acaba
Merhaba roborock s5 max kullanıyoruz cihaz süpürme işlemi yaparken bir odaya yönlendirdiğimizde aniden kapandı şarjı dolu olduğu halde wifi ışığı home ve kapama düğmesi ışığı hepsi birden söndü reset atmayı denedik ama hiçbir şekilde açılmıyor neden kaynaklı olabilir acaba?
anakart arızası olabilir tekrar çalışsa bile teknik servise göstermeden kullanmayın
Merhaba roborock s5 max kullanıcısıyım. Ürünü alalı daha 2 ay kadar falan oldu. İlk odayı süpürdükten sonra 2. Odada sürekli olarak takılıyor. Mop tankını çıkarınca ürün tekrardan süpürmeye devam ediyor. Bunun dışında bir çözüm bulamadım. Tüm sensörleri filtreleri temizledim. Sadece tankı çıkarınca bu sorunu çözebildim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum mop takılı iken sürekli error 8 hatası veriyor ve olduğu yerde dönüyor. mop’u çıkarında süpürmeyi çok rahat yapıyor. bu konuda siz çözüm bulabildiniz mi?
Roborock S5 Max cihazını bir ay önce aldım. Yeniden haritalama yapmak için reset attım, tam şarj olmadan yüzde 70 civarı şarjla haritalama işlemine başladım. İlk yaptığımız haritalama da hiç bir sıkıntı yaşamadım ama bunda sürekli takıldı bi yerlere, engelleri kaldır uyarısı falan derken şarja gitmişti, şarja ulaşmadan önünde kalmış sabaj baktım şarj dolmamış. Yerine gönderdim chearching uyarısı verdi, telefonda rechearching yazdı. Sonra yarım saat sonra baktım ki hiç şarj olmuyor bu niye şarj olmuyo olabilir?
Son olarak tekrar reset attım şarj olmaya başladı ama bu kez de çok yavaş şarj oluyo nedeni sence nedir ?
Şimdiden teşekkürler
merhaba haritayı ilk çıkartırken hiçbir engel olmaması gerekiyor kablo vs, engeller haritanın sağlıklı oluşmasını engeller ve düzgün haritalandırma yapamazsınız, şimdi robotu resetleyin ve evinizdeki tüm engelleri kaldırın ve robotun haritalandırmasına izin verin sorun düzelecektir.
Robrox s 5 max lider sensor hatası veriyor ve asla reset atmama rağmen düzelmedi ne yapabilirim
merhaba lazer sensör içine giren toz vb. yabancı maddelerden çok kolay etkilenir elektirikli süpürge ile domun içini çektirin eğer sorun devam ediyor ise teknik servisine danışın
Merhaba
Wheels are suspended hatası alıyorum napcam ben yaaa yardım nolur
merhaba tekerlerin etrafını temizleyin düzelmez ise teker değişimi gerekir teknik servise danışmanızda fayda var
Robot çevrim dışı diyor Wi-Fi ile bağlayamıyorum
robotu komple kapatın uygulamayı sıfırlayın modemle tekrar bağlayın
Merhaba iyi çalışmalar ben de roborock S50 robot süpürge var ”Error 50” hatası veriyor nedeni nedir sizce ve şarj istasyonuna giriyor bir kaç dakika sonra geri çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba,
Roborock s5 max bir süre çalışıp duruyor. Sonra ‘Error 104’ hatası veriyor. Neden olabilir?
Merhaba hata 23 verdi çözümü nedir
merhaba roborock s5 max error 23, hata 23 çözümü; dock’u yani şarj istasyonunu nemli bir bez ile komple temizleyin ve kurulayın, wifi sinyalini alabilmesi için açık bir alanda tutun (etrafında masa sehpa sandalye olmasın)
Merhaba! Roborock S5 max “dahili hata sağ tekerlek devre hatası gibi bir uyarı verdi resetleyin dedi yaptım düzelmedi servis dışında yapacak başka bir şey var mı?
merhaba teker arızası maalesef teker değişimi ile düzeliyor, garantiniz hangi firmadan teknik servis konusunda dikkatli olun tekeri tamir edicez diyip bir çok takipçimin anakartını bozup robotu kullanılamaz hale getirmişler. teknik servis önemli
Hata:108 Sağ tekerlekte açık devre
robot süpürgenizin sağ tekerleğinde kısa devre olmuş, ya tamir edilecek yada komple teker değişimi gerekiyor.
eror eight hata kodu veriyor nedir?
son güncellemeden sonra bazı robot süpürgeler bu hatayı veriyor kronik sorun galiba alttaki paspas tutucu ve su tankını çıkartınca sorun çözülür deneyin ona göre devam edelim
Merhaba error 8 kodu alıyorum son zamanlarda. Evde halı dahi yok sürekli engele takılmış diyor lastikler filtre VS hep kontrol de ettik ne yapabilirim teşekkür ederim
son güncellemeden sonra bazı robot süpürgeler bu hatayı veriyor kronik sorun galiba alttaki paspas tutucu ve su tankını çıkartınca sorun çözülür deneyin ona göre devam edelim
Roborock uygulamasında yanlışlıkla çıkış yaptım. Şifremi unuttuğum için yeniden parola almak istedim ama belirtilen hesap yok diyor, yeni hesap açmak istediğim de ise bu hesap zaten var diyor
merhaba başka bir hesap ile deneyin
Merhaba,
Roborock s5 Max cihazımızda paspas için gerekirse değiştirin uyarısı var. Paspas değişimi yaptık ancak uyarı halen devam ediyor, uyarıyı nereden temizleyebilirim ?
Teşekkürler.
merhaba, yaşadığınız sorunun kısa bir videosunu @dr.dronetr instagram hesabıma atabilir misiniz?
Roborock s5 max tan su haznesini kontrol edin diye uyarı alıyorum ilkini sirg bu yuzden iade ettim 2.cihazı aldım ama o da aynı uyarıyı veriyor
merhaba su haznesini her taktığınızda su tankını kontrol edin uyarısı alırsınız zaten
Merhaba. S5 max robotum yerleri çok ıslak bırakıyor. Baya baya damlatma şeklinde. Neden olabilir?
merhaba ayarlardan su damlatma seviyesini 25 yapın sorun düzelecektir
Merhaba s5 max. 5 kollu yan fircasini degistirdikten sonra surekli hata 4 mesaji aliyorum. Ne yaptiysam duzelmedi.
merhaba orijinal olmayan yan fırçaların vidası biraz daha kalın oluyor çok sıkarsanız hata veriyor biraz gevşek bırakın
Yan fircanin vidasini gevsettim bi kere calisti sonra tekrar ayni hatayi veriyor. Hata 4 cliff sensor error. Orjinaline nereden ulasabilirim ?
Roborock s5 max süpürgesinde, ‘paspas takili değil’ uyarısı var ve haliyle paspas yapmiyor, sorunu nasil çözebilirim acaba, yardımcı olabilir misiniz, teşekkürler.
merhaba yeni paspas takma aparatı almasınız muhtemel contaları bozulmuş onlarda tamir olmuyor
merhaba bende de aynı modelden var su tankını paspası takıyorum ama görmüyor cihaz uygulamada paspas takılı değil diyor siz nasıl cözdünüz.
Roborock S5 Max mopuna hazneden su gelmiyor. Bunun nedeni ve çözümü hakkında yorumunuz var mıdır? Teşekkürler.
en çok karşılaşılan arıza sebebi kullandığınız su veya deterjan çözümü yenisini almanız 🙁
Merhaba. Robotum hata 1 kodu veriyor. Ama yukarıdaki sensör dönüyor. Ne yapmalıyım. Teşekkürler
LİDAR sensörün kontrol edilmesi lazım teknik servisi ile iletişime geçin
Merhaba. Roborock uygulaması giriş yapmıyor. Ne yapmaliyim
hangi telefonu kullanıyorsunuz
Merhabalar. Roborock s5 max model Robotum şarjı %46 ya gelince şarj istasyonuna dönüyor. Ne yapmalıyım?
haritayı ve robotu resetleyip tekrar başlatın
Merhaba roborock S5 max robotumdan ” lidar hatası. Lidar taretinin rahatça döndüğünden emin olun” mesajı geliyor yardımcı olursanız çok sevinirim..
merhaba öncelikle LİDAR sensörü robot süpürgenin anakartından sonra en hassas ve pahalı parçasıdır, fazla tozlu ortamlarda kullanılması sensöre pamukçukların vs yabancı maddelerin girmesi küçük çoçukların dönen turuncu nesne diye içine çubuk kraker vs sokması sonucu kolayca arızalanıyor öncelikle saç kurutma makinası ile soğuk ayarlar sensörü üfletelerek temizleyin veya elektirikli süpürgenizin ucu ile sensörü temizlemeye çalışın düzelmez ile fazla uğraşmadan teknik servisi ile irtibata geçin..
Merhabalar. Roborock s5max robotum ilk haritalama yaparken, bütün evi temizlemeden yani haritasını cikaramadan temizlik bitti diyip şarj istasyonuna dönüyor. Evin haritası tam çıkmıyor. Ne yapabilirim?
Merhabalar, cihazı bugün aldık evi süpürdükten sonra şarj istasyonuna dönünce yerleşemedi hata22 dedi cihazı temizledik fakat hala şarj istasyonuna yerleşemiyor ne yapmalıyız
merhaba ,roborock s5 max robotum error 14 veriyor yardımcı olursanız sevinirim
Roborock s5 kullanıyoruz Eylül ayından beri. Aldığımız zamandan beri haritada oynamalar yapıyor ve sorun oluşturuyor bu durum. Baştan beri en az 10 kez haritalandırma yaptırmışımdır. Belki de daha fazladır ki en iyi ihtimalle zaten bir hafta yeniden haritalandırma yapmadan kullandığım olmadı ürünü. Başta dağıtıcı ile kullanıyorduk. Evimiz 120 m² ve modem yeterli olmadığı için dağıtıcı kullanıyoruz. İlk bu sorunu yaşadığımızda aldığımız yerle görüştük, ürünü gönderdik hatta ve bir sorun olmadığı söylendi. Dağıtıcı ile kullanmamamızı, sorunun bundan kaynaklı olduğunu söylediler. Modeme bağladık ve yeniden kurulum yaptık ama bu da çözüm olmadı. Hala aynı sorunu yaşıyoruz. Hadi uzak odalarda olsa internet diyip anlayacağım ama modemin en yakın olduğu odada bile değişim yapıyor mutlaka. Ve bu değişimler oldukça ürünün kafası gidiyor, süpürürken yolunu bulamaz, şarj yuvasına dönemez oluyor. Bu olayın sadece internetten kaynaklandığını düşünmüyorum şahsen. Bu noktada ne yapabileceğimiz konusunda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Roborock S5 Max süpürge son zamanlarda haritalar bozuluyor. Evi yeniden haritalandırıyorum fakat 2 3 gün sonra harita değişiyor.odalara ekleme çıkarma yapıyor.
Merhaba. Haritayı tanımlattım sorun yok birkaç gün seçili oda temizlettim. Ama bugün seçili odayı bulamadı. Gitmesi gereken istikametin tersine gitti bir süre bekledi ve ” oda temizliği başarısız oldu, hedef odaya ulaşılamadı şarj istasyonuna dönüyor” diye hata verdi. Daha önce de yaptı haritayı sildim tekrar yükledim düzeldi. Haritayı silince tekrsr düzelecek belli ki ama neden böyle yapıyor bilen varsa lütfen yardım etsin
Robot şarj almıyor ne yapmalıyım
Merhaba hata kodu 109 alıyorum ne yapmalıyım. Teşekkürler.
Roborock S5 MAX Error Code 109 (roborock hata kodu 109) fan motor arızası var fan motorunun değişmesi lazım robot süpürgenin içinde salyangoza benzeyen bir vakum modülü var motor bu modülün içinde teknik servisi ile görüşün başka türlü çözülmez maalesef.
Roborock s7 dahili hata 106 sol tekerlek açık devre hatası veriyor. Sıfırlama yapın diyor. Resetleme yaptık sorun düzelmedi. Ne yapmamız gerekir? Yardımcı olursanız memnun oluruz. İyi günler.
merhaba öncelikle geçmiş olsun tekerleğin değişmesi gerekiyor garantiye gönderin
Telefon değişikliği yapmamdan dolayı Roborock S5 programını yeniden yükledim. Yükledikten sonra şifreyi girip telefonla eşleştirme yapmak istediğimde doğrulama kodu mailime geç geldiğinden sisteme tanımlıyamıyorum. Mailimize doğrulama kodunun geç gelmesi problemini nasıl çözebilirim. ikinci sorumda da eğer şifreyi yenilemek istersem ne yapmam gerekiyor.
Merhaba, S5Max cihazım 2 3 dakika çalıştıktan sonra dahili hata robotu sıfırlayın diyor. Sıfırladım fakat herhangi bir sonuç alamadım.
Teşekkürler
Benim hatam çalıştırınca su haznesini kontrol edin diyor ve su gelmiyor daha dorusu paspas yapmıyor
Merhaba, roborock s5 max robotun var. Bir süredir paspas takılı olmasada bunu anlamıyor ve paspas takılı gibi evi süpürüyor. Çıkarmam rağmen algılamıyor. Çözümü nedir acaba?
Merhaba 5 aylık cihazım hata kodu vermiyor ancak haznesinden su damlatıyor etkin silme yapmıyor. Hazneyi çıkarttığımda su akıtmış oluyor ne yapmam gerekiyor?
sıvı tankınızın contalarında sorun vardır, içerisine deterjan veya farklı bir sıvı koyduysanız bunlar deforme olur yeni paspas aparatı almanız gerekiyor
Roborock s5 max robotum var bir haftadır robotum cevrimdisiydi tekrardan ağa bağladım ancak çokta farkında değilim yanlarındaki kirmizi sensör ışıkları yanmıyor sebebi ne olabilir yada sorun teşkil edermi yardımcı olursanız sevinirim
merhaba s5 max robotun yanların kırmızı ışık yok ama neresi acaba görsel paylaşabilirseniz daha iyi yardımcı olabilirim.
Roborock s5 max robotu 3 ay önce aldık. Hata 12 uyarısı veriyor ve pil zayıf şarj edin uyarısı veriyor. Yorumunuz nedir acaba?
merhaba, hata 12 kodu bataryanızın sorunlu olduğunu ve değişmesi gerektiği anlamına gelir, satın aldığınız firma ile görüşün bataryasını değiştirmesi lazım
Garanti kapsamında olan ürünüm için sarj ünitesinde yer alan küçük demir oksitlendi ve sizin hatanız diyerek 1000 TL ödeme isteminiz ne kadar doğru bu şekilde bir uygulama ilkkez görüyorum. yetkili ile görüşmek istediğimde ulaşmıyorum lütfen bana geri dönermisiniz
Merhaba 2 haftalık S5 max model robot süpürgem. Şarj istasyonuna gidiyor uygulamada şarj oluyor gösteriyor. Işıkta yanıp sönüyor ama pil seviyesi sabit kalıyor yükselmiyor. düşük şarjda olduğu için kullanamıyorum sorunu bir türlü çözemedim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Merhaba roborock s5max model robotum istasyonda şarj olmuyor. Uygulamada şarj ediliyor diyor. Işık yanıp sönüyor. Şarj yüzde 17 de sabit kalıyor artmıyor. cihazı kullanamıyorum 2 gündür .Yardımcı olursanız sevinirim.
merhaba bataryasının değişmesi gerekiyor olabilir teknik servisine başvurun daha fazla kullanmayın
merhaba arkadaşlar ROBOROCK S5MAX var ve paspası takıyorum ama paspası algılamıyor sebebi nedir acaba yardımcı olurmusunuz.
Benzer sorun bende de oluştu, su tankını çıkardığımda sesli mesaj vermiyor, hemde uygulamada pas pas takılı değil
alarmı var, Dr. Drone cevap verdimi? Paspas bracketi mi depşmesi gerek?
Merhaba roborock s5 max aldım bir ay önce iki süpürmede bir error 18 fan hatası kodu veriyor cihazı resetleyin diyor reset ediyorum süpürüyor fakat bir sonraki temizlikte yine aynı hatayı veriyor sorun nasıl giderilir
Merhabalar roborock s5 max robotum şarj istasyonunu yanlış odada gösteriyor oyuzden kafası karışıyor ne yapmam gerekiyor
merhaba mobilyalarınızda cam ayna varmı rengi çok parlak beyaz mı acaba
Merhaba roborock s5max süpürgem ışıkları kapanmış açılmıyordu iki gün sonra kendi açıldı pil seviyesi düşük şarj edip tekrar deneyin deyip kapanıyor sorun nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim
Roborock S7 model robotum su tankını çıkarıp taktığımda cihaz algılamıyor, örneğin toz haznesini veya paspası çıkardığımda toz haznesi çıkarıldı ve paspas tertibatı çıkarıldı diyor; ancak su tankında bu yanıtı vermiyor, sorunu nasıl gidere bilirim.
Roboroc S5 Max robotumuz Eror 103 dahili hata veriyor. Ana fırça kısa devre diyor. Ana fırçayı temizleyip , resetleyip tekrar başlatıyoruz aynı hatayı 1 dakika içinde tekrar veriyor.
Roborock s5 max yan fırça hatası veriyor. Temizledim, resetledim yine aynı hatayı veriyor.
Roborock s7 hata kodu 18 veriyor
Fan hatasıymış
4 kez resetledim çözüm olmadı ne yapmalıyım
S5 Max robotum ıslak veya tıkalı diye hata veriyor temiz olduğu halde ve süpürgesi hiç çekmiyor
S5 Max supurgemin son 2 kerede silmede suyu sonuna kadar seçmeme rağmen su akitmadan temizlik yapıyor. Yani şu haznesinden şu eksilmiyor yer kuru şekilde kalıyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Roborock s6max5 robotum var yan fırça arızası veriyor yan fırça dönmüyor resetledim düzelmiyor ne tavsiye edersiniz teşekkürler
Merhaba roborock s7 max v robot süpürgesini yeni aldım 1 defa kullandım. Şarj istasyonuna gidiyor ama istasyonun üstünde sürekli gelip geri gidiyor şarj olmuyor. Sonra hata 13 veriyor
robot süpürge şarj istasyonunun en az 1 metre çapında bir nesne bulunmaması lazım sandakye, dolap dresuar vs
Merhaba roborock S6 süpürge dahili hata uyarısı veriyor fanda açık devre hata kodu 109 ne yapmalıyım
merhaba,anakartında arıza olabilir, teknik servis ile görüşmekte fayda var
Merhabalar roborock s7 hata 14 uyarisi veriyor.
Alali tam 1 sene oldu. Pil omru bitmis olabilir mi?
merhaba öncelikle geçmiş olsun roborock hata kodu 14 uyarısı eğer sürekliyle batarya ömrünün bittiği anlamına gelir, yetkisiz ve teknik servis kabiliyeti olmayan roborock satan firmaların elinde batarya ve yedek parça olmadığı için servise gönderdiğinizde batarya şoklanmıştır veya batarya kalibrasyonu yapılmıştır diyerek ölü bataryayı kısa süreliğine kullanılır hale getirsede bunun tek çözümü bataryanın komple değişmesidir.
Merhaba roborock S5 süpürge dahili hata uyarısı veriyor fanda açık devre hata kodu 108 ne yapmalıyım servise götürdüm geldi yine aynı hatayı veriyor
merhaba bu hata genellikle anakart arızası sebebi ile oluyor, süpürgeyi daha fazla kullanmadan teknik servisine gösterin ana kart komple hasar görmesin
Roborock S6 Max V şarj olmuyor wayfiye bağlanmıyor reset dahil hepsini yaptık düzelmedi sürekli başlangıç müziği çalıyor müşteri hizmetleri numarasını bulamadık yardımcı olursanız sevinirim
merhabalar
roborock s5 max cihazımda “hata: 104 ana fırça açık devre” hatası vermektedir. Şöyle ki cihaz çalışmaya başlıyor 5 sn sonra yavaşlıyor ve duruyor sonra kendi kendine yine aktif oluyor yine 3-5 saniye çalışıyor bu sorunu 4. kez yaptığında bu hatayı veriyor. Cihazı sıfırlayın diyor. Cihazı çok defa sıfırladım ve fabrika ayarlarına döndüm fakat sorun giderilmedi aynı hata devam etti. Ne diyorsunuz bu duruma?
Kolay gelsin.
Aynı hatayı ben de alıyorum. Sorunu çözemedim. Çözebildiniz mi ?
Merhaba. Aynı hata bende de oluyor. Çözümü nasıl buldunuz? Neyden kaynaklı acaba?
Merhaba roborox s 5 Max kullanicisiyim 1 sene olmadı ama şu an tam dolu şarj da iken 2 oda temizliyor sürekli yer değiştirerek ve şarjı bitiiyor hemen sorunu nedir ne yapmamız gerek.
Merhaba Roborock s7 süpürge de son %9 şarj görünüyordu şuan hiç bir şekilde şarj olmuyor ve Wi-Fi ye de bağlanmıyor şarj alması için ne yapmalıyız acaba bu model de de pil varmı ondan kaynaklı sorun olabilir mi
Gerçekten çok teşekkür ederim. Servise mesaj attım faturası ile bize göndermeniz gerekiyor dedi. Kim bilir ne diyecekler ne kadar fatura çıkaracaklardı. Sayfanızdaki ilk yazı ile düzelttim çok ama çok teşekkürler🙏🌺
merhaba yardımcı olabilmek güzel iyi günler dilerim
Roborok s5 süpürgem çöp kovası takılı değil ve filtre yok diye hata veriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
merhaba toz haznesini temizleyin saç kurutma makineniz ile toz haznesinin içinde doğru biraz üfletle yapın sorun düzelmezse ise toz hazneniz ve/veya filtrenizi değiştirin
Merhabalar benim robotum roborock s 5 max yan fırçam dönmüyor sürekli yan fırça hatası robotu sıfırlayın dıyor. Sıfırlamak yeteli olur mu
merhaba sıfırlamadan önce yan fırça etrafındaki kıl vs yabancı nesneleri eğer sorun devam ederse ki muhtemel edecek, yan fırça motorunun değişmesi gerekiyor
Merhaba. Hocam Roborock S5 max ürün yurtdışı. 1 sene kullandım. Şu an wifiye bağlanma sorunu yaşıyorum. Dediğiniz her yolu denedim. 2.4 GHZ Cep telefonu ağına bağlandım yine olmadı. Cihaz ağa bağlanma sorunu yaşıyor. Birde youtube sayfanızı bulamadım. Saygılar.
https://www.youtube.com/@DrDroneTR
you tube hesabım
Merhaba roborock s6 pure kullanıyorum yaklaşık 6 ay oldu cihaz çok sesli çalışmıyor sanki bir şey vuruyor gibi ama ana fırça ve yan fırça temiz ve sağlam ne yapmam gerekiyor
https://roboking.com.tr/servis-kaydi-olusturun
Merhabalar. Taşınmam sebebiyle dün Roborock S5 max cihazımı yeni evin wifi sine tanımlamaya çalıştım fakat sürekli hata alıyorum. İnternetten gördüğüm çözüm metodlarını denedim fakat sorun giderilemedi. Modem 2.4 Ghz, şifreyi basit bir hale getirdim denedim, cihazı home tuşundan kapatarak 50 cm mesafede denedim. wifi resetleme sonrası 3. aşamada hep sorun alıyorum. Çözüm önerinizi rica ederim.
Merhaba, s6 pure kullanıyorum. Aç kapa düğmesi iki gündür beyaz ışık yanıp sönüyor asla durmuyor. Resetleme yaptık resetleme ile beraber home tuşuna bastık ama işe yaramadı.
merhaba ayarlardan led gösterge ayarlarını değiştirebilirsiniz.
Merhaba roborock s5 süpürgemi 2 yıl önce aldım daha önce kolaylıkla süpürdüğü halıları şimdi yan fırça tarafından çıkarken fırça halının altına giriyor ve halıyı topluyor halının üzerine çıkamıyor yan fırça tarafı sıkıntı düz girişler de bu sorun olmuyor ne yapmam gerekiyor
yan fırçalarınızı zamanında değiştirdiyseniz, yan fırça motorunun değişmesi gerekebilir teknik servis ile iletişime geçin
Merhaba s5max robotum sarz olmuyor sadece hata yazıyor sebebi nedir
merhaba kullanıma bağlı bataryanızın ömrü bitmiş olabilir. Teknik servis ile görüşerek bataryanızı değiştirmelisiniz.
Merhaba roborock Q7 kullanıcısıyım,fanda açık devre uyarısı veriyor ne yapabilirim acaba
Merhaba 104 hatası aldım vakum gucu hep yüksekte calisiyor uygulamadan normal yada düşük moda gelmiyor sonra reset ettim yeniden haritalama yaptiriyorum ancak yine vakum gucu max modda calisiyor normal yada turbo daha düşük modlara gecmiyor acil cozum luften
Etrafında engel olmadığı halde engel var diyor hata 8 diyor ne yapmalıyım teşekkürler
ROBOROC 5S MAX SÜPÜRGEM HTA 14 VERİYOR , NE YAPABİLİRİM